رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس ، از وضعیت ایاب و ذهاب و ایمنی معابر شهرک بزرگ پیامبر اعظم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ حسین اخلاقی به اتفاق معاونین و مسئولین این سازمان از روند ارائه خدمات اتوبوس و تاکسی های درون شهری به ساکنین شهرک پیامبر اعظم بازدید کرد.

طی این بازدید معتمدین، مدیران و اهالی شهرک پیامبر اعظم نیز برای بیان مشکلات و توضیحات تکمیلی در باب وضعیت آمد و شد ساکنین این منطقه مسئولین سازمان حمل و نقل شهرداری را همراهی کردند.

اخلاقی ریاست سازمان حمل و نقل در حاشیه این بازدید، عنوان کرد: در جهت برخی شائبه های بوجود امده درباره وضعیت حمل و نقل عمومی شهرک بزرگ پیامبر اعظم بازدید و بررسی وضعیت شهرک در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد : طی این بازدید از اتوبوس و تاکسی های مستقر در شهرک پیامبر اعظم و همچنین وضعیت ایمنی معابر این شهرک بررسی شد.

اخلاقی با اشاره به جمعیت قابل توجه متراکم در شهرک پیامبر اعظم، تصریح کرد: برنامه ریزی برای افزایش مسیر تحت پوشش ناوگان عمومی و تعداد اتوبوس های فعال در این منطقه صورت گرفته و نسبت به اجرای این مهم بزودی اقدام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه عبور و مرور در معابر ایمن نیازمند مطالعه و بررسی نقطه به نقطه خیابان های سطح شهر است، گفت: در گذشته ایمن سازی این منطقه طی دو فاز انجام شده بود، که با بررسی و مطالعه دقیق در بازه زمانی مختلف توسط واحد ایمنی ترافیک سازمان نقاطی که در این محدوده نیاز به  ایمن سازی مجدد دارد نیز احیاء خواهد شد.

اخلاقی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری برای افزایش حمل و نقل عمومی تاکسی با بکارگیری و ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی که نوید عبور و مرور سهل و در دسترس را برای ساکنین این منطقه دارد، در دست اجراست.