معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی بر افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز،همایون حائری در بازدید از نیروگاه بندرعباس ضمن بررسی دقیق روند تعمیرات، سرعت و دقت در روند تعمیرات را حائز اهمیت دانست و میزان آمادگی واحدها برای تابستان ۱۴۰۱ را مورد ارزیابی قرارداد.

حائری در بدو ورود از جایگاه یادبود شهدای گرانقدر بازدید و به آنان ادای احترام کرد، سپس از تعمیرات بویلر و اکونورمایزر واحد یک ، وضعیت توربین و ژنراتور واحد ۲ و اتاق‌های فرمان بازدید و میزان تولید واحدها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس برنامه های عملیاتی واحدها در خصوص افزایش ظرفیت و اقدامات لازم جهت تعمیرات دوره‌ای با حداقل زمان و به مدار آمدن واحدها توضیحاتی ارائه داد.

حائری ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل در نیروگاه، از روند پیشرفت پروژه ها ابراز رضایت کرد و در خصوص مشکلات استفاده نیروگاه هنگام از تجهیزات و تاسسیسات پمپاژ حوضچه آبگیر نیروگاه بندرعباس نکاتی را متذکر شدلازم به ذکر است واحدهای بخار ۳۲۰مگاواتی یک و دو، هم‌اکنون برای افزایش ظرفیت و حفظ پایداری برق در فصل گرما به‌ترتیب در تعمیرات دوره‌ای و نیمه سنگین قراردارند، تا بتوانند برای رفاه و آسایش شهروندان با تمام توان در مدارتولید باشند.

انتهای پیام