شهرداری بندرعباس و شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به منظور فرهنگ سازی و دستیابی به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی و استفاده مناسب از منابع آب شهر بندرعباس مشارکت و همکاری بیشتری خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای افزیش دست یابی به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیر زمین و همکاری شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان با حضور مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس برگزار شد گفت: یکی از مهمترین سازمان هایی که می تواند در جهت دستیابی به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی تاثیر گذاری بالایی داشته باشد شهرداری بندرعباس است تا با بهره گیری از امکانات و فعالیت های تبلیغی به فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب برای شهروندان بپردازد.

مجید لشکری ادامه داد: خوشبختانه شهرداری بندرعباس به موضوع استفاده مناسب از منابع آب و همکاری با صنعت آب و آبفای هرمزگان توجه ویژه ای دارد و این موضوع را می توان در مدیریت بهینه آبیاری فضای سبز، کاشت درختان کم آب بر و استفاده از آبیاری قطره ای مشاهده کرد.

در ادامه این جلسه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس آمادگی شهرداری بندرعباس برای همکاری در مدیریت و فرهنگ سازی در مصرف آب اعلام کرد.

انتهای خبر /