استاندار مسندم در نشست مشترک اتاق بازرگانی عمان و هرمزگان گفت : افق های همکاری ۲جانبه روشن است و امیدواریم این روابط اقتصادی به نفع فعالان بخش خصوصی هر 2 کشور گسترش یابد.

 به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، ابراهیم بن سعید البوسعیدی ، افزود : هرچند برخی مشکلات و محدودیت ها در حوزه تبادلات مالی وجود دارد اما می توان این مشکلات را پشت سرگذاشت و چشم انداز روند آینده مثبت است.

وی ، عنوان کرد : مشکلات نمی تواند سد راه و مانع پیشبرد اهداف باشد و هر چه مشکلات بیشتر باشد تجار قویتر راه حل هایی برای رسیدن به اهداف شان خلق می کنند .

استاندار مسندم ، با بیان اینکه  امور را برای بخش خصوصی تسهیل و بخش‌های خصوصی را به یکدیگر نزدیک کنیم ، مطرح کرد : در این زمینه از تجار بخش خصوصی برای ایجاد ارتباطات بیشتر و خلق سرمایه گذاری بیشتر در ایران و عمان دعوت می کنیم .

وی با بیان این موضوع که براساس تصمیماتی که بین مسئولین رده بالا ایران و عمان صورت گرفته، هدف اساسی گسترش روابط و افزایش سطح مراودات تجاری و برقراری تردد بین استان هرمزگان و مسقط دانست .

این مسئول عمانی ، با اشاره به اینکه ایران دارای قویترین زیرساخت هاست ، مطرح کرد : آمار نشان می‌دهد ایران و به ویژه تجار هرمزگان بهترین شریک تجاری عمان در مسندم و خصب هستند.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام