با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان رودان یک دستگاه خودروی اف جی کروز قاچاق در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی فاریاب شهرستان رودان شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور اصلی بندرعباس – رودان به یک دستگاه خودرو تویوتا اف جی کروز سفید رنگ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند .

سردار غلامرضا جعفری افزود : راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در یک اقدام ضربتی پلیسی و با استفاده از موانع موجود متهم در فاصله یک کیلومتری بعد از ایستگاه خودرو را رها با استفاده از تاریکی شب و پوشش باغات منطقه متواری و تلاش مامورین برای دستگیری متهم میسر نشد .

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : با بررسی های دقیق و استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر قاچاق بوده و متهم به صورت غیر قانونی آن را وارد کرده است که جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان تحویل گردید .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش خودرو کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود : تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل قاچاق ادامه دارد.

انتهای پیام