مدیرعامل آبفا هرمزگان در همایش شوراهای اسلامی بخش رودخانه شهرستان رودان، با تصریح بر لزوم انجام اقدامات اساسی در حوزه آب این منطقه، قول داد: با حمایت دولت مردمی و مجلس انقلابی، اتفاقات خوبی را در حوزه آب بخش رودخانه شاهد خواهیم بود .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالحمید حمزه پور با تاکید بر ضرورت ارتقا سطح خدمات رسانی به روستاها، اظهار داشت: در همین راستا و با پیگیری های جدی مقام عالی دولت در استان و نماینده مردم شرق هرمزگان، این اطمینان را می دهم که طی دو سال آینده با تمام توان، ضمن بررسی و رفع مشکلات کم آبی در مجتمع های آبرسانی نظیر نازدشت، هیزبندگان و باغ نرگس، اتفاقات خوبی را در بخش رودخانه رقم بزنیم.

حمزه پور در ادامه با اشاره به شرایط اقلیمی استان و وجود باران موسمی و سیل آسا، به مهار آب های سطحی به عنوان راه حل موثر برای رفع بحران کم آبی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند اقدامات موثری در حوزه آبخیزداری شرق استان است.

 *نقش موثر شوراها و پیگیری های مستمر آنان در رفع مشکلات حوزه آب

حمزه پور همچنین ضمن تبریک روز شوراها و قدردانی از زحمات و تلاش های شوراها برای رفع دغدغه های مردم، بر نقش موثر شوراها و پیگیری های جدی و مستمر آنان در رفع مشکلات بخش های مختلف به ویژه حوزه آب، تاکید کرد.

مدیرعامل آبفا استان در پایان، با اشاره به اینکه شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که بی هیچ مزدی و در راه خدا به مردم خدمت می کنند، افزود: به عنوان یک مدیر اجرایی دستان تلاشگر شوراها را به گرمی می فشارم و  امیدوارم کماکان همراهی آنان را در رفع دغدغه های آبی مردم داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ این همایش با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل استان، در بخش رودخانه برگزار شد.

انتهای پیام