طی مراسمی با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری بندرعباس، 22 دستگاه خودروی خدماتی و لجستیکی ویژه مدیریت بحران به ناوگان موتوری این شهرداری اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، عباس امینی‌زاده در این مراسم اظهار کرد: ماشین‌آلات به عنوان یکی از تجهیزات اساسی و مهم شهرداری همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

وی افزود: توجه به حوزه موتوری و ماشین‌آلات باعث کاهش دغدغه‌ها در مسیر خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان می‌شود.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه این شهرداری در شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه تلاش زیادی برای بهبود وضعیت ماشین‌آلات خود کرده است، ادامه داد: در حال حاضر شاهد الحاق ۲۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به ناوگان موتوری که زیرمجموعه سازمان مدیریت پسماند قرار دارد، هستیم.

امینی‌زاده عنوان کرد: این ماشین‌آلات شامل ۱۲ دستگاه کامیون، چهار دستگاه لودر، پنج دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه واترجت است که به منظور بهره‌مندی بهتر از آن، ۲۲ نفر راننده ماهر برای دو شیفت کاری نیز جذب شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اعتبار صرف شده برای این ماشین‌آلات بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه داخلی شهرداری بندرعباس است.

وی با بیان اینکه حوادث و بلایای طبیعی گاها با بروز خسارات همراه و رفع این بحران‌ها نیازمند تیم انسانی آموزش دیده به همراه امکانات سخت‌افزاری است، تصریح کرد: این ماشین‌آلات کمک قابل توجهی به بهبود خدمات‌رسانی، خصوصا در مواقع بحران و بارندگی‌ها می‌کند.

  • نویسنده : کاظم محمدیان مصمم