تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فولاد هرمزگان و انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران به منظور ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری فولاد هرمزگان و اعلام آمادگی دوجانبه جهت همکاری‌های بیشتر منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، طی جلسه‌ای مشترک با حضور عطاا… معروفخانی مدیرعامل، کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی و مصطفی متقی معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد هرمزگان، فرهاد خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران و مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ١۰۰ امام (ره)، علی محمد حمیدی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان هرمزگان و حجت الاسلام پور نصیر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، تفاهم‌نامه ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری فولاد هرمزگان به امضا رسید و طرفین آمادگی خود را به منظور همکاری‌های دوجانبه اعلام کردند.

عطاا… معروفخانی در این جلسه با بیان اینکه تمایل داریم همکاری‌ها برای ساخت مسکن فولاد هرمزگان افزایش یابد، تصریح کرد: ساخت مسکن برای کارکنان یک پروژه ماندگار است و می‌تواند در افزایش روحیه آن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. فولاد هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه دارد و با توجه به عزم دولت برای ساخت مسکن، می‌توانیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: فولاد هرمزگان در همه عرصه‌های انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و به ویژه در دو سال اخیر شتاب آن بیشتر شده است. تحت پوشش قراردادن ۲۰ هزار یتیم، فعالیت در عرصه ورزش استانی و کشوری، کمک به تامین آب آشامیدنی روستاهای محروم استان هرمزگان، تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها برای بیماران کرونایی، کمک به سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه و… ازجمله فعالیت‌های فولاد هرمزگان در زمینه انجام مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به توسعه فولاد هرمزگان در سال‌های آینده، بر نیاز مبرم ساخت مسکن برای کارکنان تاکید کرد و گفت: امیدوار هستیم در قالب این تفاهم‌نامه کارکنان را صاحب مسکن کنیم تا کاری ماندگار برای آیندگان رقم بخورد و برای کارکنان، دلبستگی لازم را نسبت به سازمان مستحکم‌تر از قبل کند.

فرهاد خاکی پور، در این جلسه با اشاره به سابقه فعالیت انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران در سال‌های گذشته، آن را بازوی کمکی دولت در ساخت مسکن برای اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: کارخانه‌های بزرگ تولیدی می‌توانند در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و چارچوبی که قانون برای آن‌ها تعیین کرده است، به کارکنان جهت تامین مسکن کمک کنند. نگاه انجمن خیرین مسکن‌ساز نیز به مقوله ساخت مسکن نیز همه‌جانبه و ساخت با کیفیت بوده است. از این رو آمادگی لازم را داریم در قالبت این تفاهم‌نامه مسکن باکیفیت را به کارکنان فولاد هرمزگان تحویل دهیم.

در پایان این جلسه، مسئولان انجمن خیرین مسکن‌ساز به همراه مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد هرمزگان از خطوط تولید بازدید کردند و در جریان فعالیت تولیدی شرکت قرار گرفتند.

انتهای خبر /