تفاهم نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم فی مابین سازمان منطقه آزاد و شورای شهر و شهرداری قشم به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه یادشده مشکل آب و فاضلاب بافت قدیم تا پایان امسال حل می‌شود.

افشار فتح‌الهی ادامه داد: ۱۲ هزار مشترک از نتایج این تفاهم‌نامه بهره‌مند خواهد شد و اصلاح و بهسازی شبکه توزیع آب و افزایش کیفیت آب و همچنین ایجاد شبکه فاضلاب در قالب این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

 به گفته فتح‌الهی در فاز اول این پروژه تا چهار ماه آینده ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع آب بهسازی و ۱۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تعامل و همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی جزیره قشم، افزود: آسیب انجام نشدن کارها در سال‌های گذشته به دلیل عدم تعامل بین دستگاه‌های اجرایی مستقیما به مردم قشم وارد شده و ما امروز تلاش داریم با توانی مضاعف این مشکلات را برطرف کنیم.

فتح‌الهی با اشاره به جایگاه و پشتوانه مردمی شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد: تعامل و همگرایی در راستای حل مشکلات مردم را با سایر شوراها و شهرداری توسعه خواهیم داد تا مردم جزیره طعم عمران و آبادانی را بچشند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم در دولت مردمی در شهر قشم به‌ویژه بافت قدیم ایجاد بستری است تا مردمی که در سال‌های گذشته نادیده گرفته شدند خدمات بهتری دریافت کنند.

بنابراین گزارش، آیین امضای تفاهم‌نامه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، معاون توسعه مدیریت و معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و رییس و اعضای شورای شهر و شهردار قشم در صحن شورای اسلامی به امضا رسید.

انتهای پیام