مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از انتخاب بشاگرد از استان هرمزگان به عنوان شهرستان برتر رویداد ملی فهمای 1400 خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،حجت الاسلام احمد پهلوانی اظهار کرد: طرح ملی فهمای ۱۴۰۰ با شعار «به توان مردم» در سطح بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

پهلوانی افزود: در سومین رویداد ملی فهما پس از بررسی های جامع سامانه‌ای، هیات انتخاب این رویداد ضمن قدردانی از ۴۲۹ شهرستان مشارکت‌کننده در فهما ۱۴۰۰ در مجموع ۱۸ شهرستان را به عنوان شهرستان‌های برتر درپنج سطح و بر اساس تعداد کانون‌های هر شهرستان معرفی کردند.

وی گفت: بشاگرد در بین شهرستان های برتر دارای ۵۰ تا ۱۰۰ کانون قرار گرفت.

پهلوانی ادامه داد: شبکه رابطین فهما که از سال ۱۳۹۸ به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود در سال ۱۴۰۰ با فعالیت ۱۲۴۰ کانون به کار خود ادامه داد و در این بین پس از ارزیابی های کمی و کیفی هیات انتخاب، کانون‌ رابط برتر و شایسته تقدیر در سراسر کشور معرفی شدند.

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری فرقان از شهرستان میناب در جمع کانون های رابط شایسته تقدیر قرار گرفت.

پهلوانی افزود: با پایان یافتن رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ و رقابت نزدیک و فشرده بچه‌های مسجد در رواق‌های ۱۲ گانه متشکل از رواق‌های نور، کتاب، دانش، همدلی، فیلم، نمایش، سرود، ترنج، رسانه، قلم، فناوری، کارآفرینی؛ اسامی ۱۲۱ کانون فرهنگی هنری برگزیده در سراسر کشور اعلام شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان گفت: در این بخش نیز کانون فرهنگی هنری سادات شهرستان میناب در رواق سرود به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام