در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد نمونه استان هرمزگان، از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای پیشرو در ورزش کارگری و کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار استان تجلیل شد و مدیرعامل شرکت تندیس و لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، به مناسبت هفته کار و کارگر، سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد نمونه استان هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و کشور در بندرعباس برگزار شد.

در این جشنواره به دلیل عملکرد قابل تحسین شرکت فولاد هرمزگان در زمینه حمایت از ورزش کارگری، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت لوح سپاس و تندیس کارفرمای برتر و کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار استان را از مهدی دوستی استاندار هرمزگان دریافت کرد.

جشنواره امتنان در راستای شکوفایی جامعه کارگری و افزایش بهره‌وری، نیروی خلاق و نوآور، هر سال در هفته کار و کارگر با هدف تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه هدف، به منظور شناسایی و الگوسازی کارگران نمونه و تبیین ابعاد فرهنگی حوزه کارگری، همچنین کارفرمایان منتخب در حوزه مختلف همچون فرهنگی، ورزشی، ایمنی و… برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : هفته کار و کارگر