مدیر کل شیلات هرمزگان از انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات در سی و ششمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات و سایر مسئولان کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت : در این مراسم  محمد بادزهره به عنوان نمونه ملی در رشته  صیاد پرس ساین ساردین ، محمود مشایخی به عنوان نمونه ملی در بخش تکثیر میگو ، حسین یوسفی به عنوان نمونه ملی در بخش پرورش ماهی در قفس ، حمد ایرانی به عنوان نمونه ملی بخش صیاد ماهیان تجاری و فیروز دریانورد به عنوان نمونه ملی بخش پرورش میگو کشور معرفی شدند.

عبدالرسول دریایی با بیان اینکه بهره برداران شیلاتی  با کار و تلاش شبانه روزی خود خودکفایی، استقلال کشور و امنیت غذایی مردم را تامین می کنند از همه جامعه شیلاتی استان به پاس زحماتشان در این بخش مهم قدردانی کرد.

وی از شیلات به عنوان یک محور اصلی و زیربنایی بخش کشاورزی کشور به ویژه استان هرمزگان یاد کرد و تصریح کرد: خوشبختانه دولت مردمی اقدامات شایسته ای برای ارتقای حوزه شیلات در استان هرمزگان داشته است که می توان به حمایت های دولت ،بویژه استانداری ،سازمان شیلات ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان در بازسازی ذخایر آبزیان و ایجاد زیستگاه های مصنوعی، برق رسانی به مجتمع های پرورش میگو، تجهیز و بهسازی بنادر صیادی استان و ..‌ اشاره کرد.

دریایی تصریح کرد : انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی از حوزه شیلات به خوبی بیانگر اهمیت و فعالیت های شیلات هرمزگان است.

مدیر کل شیلات هرمزگان عنوان کرد : با استعانت از خداوند متعال استان هرمزگان در این جشنواره توانست رتبه نخست بین استان ها در بخش شیلات را نیز کسب کند.

انتهای پیام