هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با قدردانی از تلاشهای سمانه کمالی باغستانی «مدیر مسئول نشریه هرمزگان من» در دوره اول فعالیت این تشکل صنفی ، مصیب رجایی خبرنگار خبرگزاری شبستان(هرمزگان) را به عنوان مدیر روابط عمومی این تشکل منصوب کرد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، همچنین در اجرای تبصره بند ۸ماده ۱۳اساسنامه مصوب مجمع عمومی ،حسین فریدونی سردبیر صدف به عنوان نماینده هیئت مدیره و مسئول کمیته گردشگری انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان منصوب شد .
در بخشی از احکام صادره آمده است :با توجه به توانمندی ، تجربه جنابعالی انتظار می رود بر اساس ماموریت های محوله در راستای ارتقای خدمت به اعضا ، تامین خواسته های قانونی در حوزه تحت مسئولیت و هماهنگی و همکاری با دستگاهها و نهادهایاستان با هدف پیشبرد وظایف گام برداشته و از بین اعضا و نخبگان حوزه رسانه نسبت به انتخاب اعضای کمیته اقدام لازم را معمول فرمایید .
گفتنی است پیش از این کامبیز حسین پور ، عزت معمارباشی، محمود رئیسی و اشرف پورباقری به عنوان نمایندگان هیئت مدیره و مسئولین کمیته های حقوقی و مسکن ، آموزش ،ورزش و سلامت و بانوان انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان منصوب و احکام آنها صادر شد.

انتهای پیام