با هدف گسترش همکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان و سپاه امام سجاد به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،با حضور امینه دریانورد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان و سرهنگ اصغر سازور، معاون امور مالی سپاه امام سجاد تفاهم نامه همکاری  با هدف توسعه همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی بین این دو مجموعه منعقد شد.

دریانورد بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان مهمترین پایگاههای اجتماعی در سطح استان فعالیت می‌کنند و در راستای خدمت به جامعه، آگاهی بخشی به مردم، افزایش تاب آوری در مقابل مشکلات و افزایش کیفیت زندگی مردم گام بر می‌دارند و می‌توانند نقش مؤثر و سازنده‌ای در کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: گسترش همکاری‌های بین دو نهاد در بهبود، توسعه و گسترش عدالت فرهنگی در استان موثر است و با توجه به حضور سپاه در مساجد و پایگاه‌های بسیج در محلات، تصریح کرد: این توافق‌نامه برای افزایش همکاری‌های فرهنگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق کم برخوردار استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

گفتنی است همکاری متقابل در اشاعه فرهنگ و ترویج کتابخوانی در بینن بسیجیان و کارکنان سپاه؛ برگزاری تورهای فرهنگی کتابخانه گردی؛ غنی سازی کتابخانه‌های مشارکتی سپاه؛ برگزاری کارگاههای آموزشی در راستای فرهنگ سازی و .. از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام