شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق در میان دانش آموزان با اداره کل آموزش و پرورش تفاهمنامه همکاری در قالب طرح همیاران برق امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، این تفاهمنامه به منظور فرهنگ سازی از طریق ارائه آموزش های منظم، کنترل و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، معلمان و مربیان در مقاطع مختلف تحصیلی با هدف بهینه سازی الگوی مصرف برق و افزایش میزان سطح اگاهی مشترکین خانگی در خصوص رعایت الگوی مصرف برق و کاهش پیک بار شبکه بویژه در فصل تابستان منعقد شد.

آیین امضای این تفاهمنامه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کریمی مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: انرژی برق به عنوان یک نعمت ارزشمند با زندگی مردم پیوند خورده که با گسترش تکنولوژی، وابستگی به انرژی الکتریکی بیشتر می شود.

وی افزود: تولید، انتقال و توزیع برق فرایندی پیچیده و پرهزینه است که برای توزیع آن به مصرف کننده چرخه ای طولانی را طی می کند.

کریمی اضافه کرد: دانش آموزان ظرفیت های ارزشمندی هستند که نقش اساسی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دارند. شرکت توزیع نیروی برق قصد دارد با ایجاد بسترهای لازم آموزشی، دانش آموزان را با مفاهیم صرفه جویی در مصرف برق آشنا سازد تا از این طریق مصرف برق در خانواده ها نهادینه شود.

انتهای پیام