شهردار بندرعباس، با بیان اینکه انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند، گفت: انقلاب همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور دور کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تمامی ارزش‌هایی که می‌توان برای یک انسان و جامعه در نظر گرفت، در تعالیم و معارف مکتب اسلام و اهل‌بیت(ع) وجود دارد و امام راحل (ره) در این مسیر بصیرت‌افزایی را سفارش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی با اندکی تأمل و مطالعه وضعیت ایران پیش از انقلاب و پس از آن را مورد بررسی قرار دهد، به این نتیجه می‌رسد که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، افزود: انقلاب یک حرکت کوبنده در مقابل رژیمی بود که تمام قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: مردم در انقلاب اسلامی ایران با دستان خالی به هدف بزرگ خود رسیدند و آنچه یک ملت رشید و قوی باید داشته باشد، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت حاصل شد.

امینی‌زاده با اظهار اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران استقلال است، بیان کرد: این رخداد بزرگ، همه زنجیرهای اسارت، وابستگی و استثمار را از کشور دور کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هیچ کشوری به جز ایران نمی‌توانست زیر فشار و دشمنی‌های برخی قدرت‌ها ۴۲ سال با اقتدار مقاومت کند و این میسر نمی‌شد، مگر با وحدت و اتکا به خداوند یکتا.

وی ادامه داد: مردم و مسئولین نظام باید توجه کنند که اساس وارد شدن صدمه به انقلاب، بروز هر گونه انحراف است و اگر گاهی اوقات شاهد برخی از اتفاقات هستیم، ناشی از کج‌فهمی عده‌ای، نفوذ و یا برخی از فعالیت‌های دشمنان است.

امینی‌زاده تصریح کرد: ۴۲ سال است که دشمنان درصدد تحریف و نابودی این انقلاب هستند، اما تا کنون راهی از پیش نبرده‌اند، زیرا این انقلاب حرکت روبه‌جلو دارد و ایران اسلامی طی این سالها توانسته در بخش‌های مختلفی ارتقا یابد.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: بر مبنای شعار سال جهش تولید، باید در همین راستا گام برداشت که این محکم‌ترین مشتی است که می‌توان بر اساس آن بر دهان استکبار کوبید.