مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری گفت : اهتمام ما بر تحقق مهار تورم و رشد تولید در شرکت‌های تابعه است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، نعمت الله ترکی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به همراه علیرضا زمان‌پور ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ، برای حضور در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه سال ۱۴۰۱ پتروشیمی جم وارد عسلویه شدند.

ترکی ضمن لزوم پاسخگویی به دغدغه‌های کارگران، کار در عرصه صنعت و تولید را نماد مجاهدت و عشق به کشور دانست و گفت: نیروی انسانی سرمایه‌های ما هستند لذا باید قدر آنان را دانسته و به ایشان و خواسته‌هایشان رسیدگی کنیم. همچنان که تولید برای ما مهم است، باید از نیروی انسانی خود نیز پشتیبانی نماییم.

وی با اشاره به اینکه ما در کشورمان در حوزه انرژی حرف‌هایی برای گفتن داریم و دشمن می‌خواهد در این بخش نفوذ کند، تصریح کرد: اولویت اول صندوق بازنشستگی کشوری حوزه انرژی، یعنی بخش‌های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی است و در این زمینه به توان و عملکرد و همراهی شما صنعتگران نیاز داریم.

در ادامه علیرضا زمان‌پور گفت : امروز و این ایام برای کشور و صنعت به ویژه صنعت پتروشیمی؛ مبارک، ارزشمند و حائز اهمیت است. اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید بوسه به دستان کارگران این مرزوبوم بزنیم اهمیت این ایام را برای ما صد چندان می‌کند.

زمان‌پور با اشاره به اینکه هلدینگ صباانرژی سهام دار عمده پتروشیمی جم است، افزود: ما تمام توان خود را بر این گذاشتیم تا شرایط مادی و معنوی را به گونه‌ای فراهم کنیم که شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صباانرژی بتوانند بهترین موقعیت را برای تحقق شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید است فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد : در منطقه عسلویه و شرکت پتروشیمی جم اقدامات ارزشمندی انجام شده است که یکی از اقدامات جدی در حوزه سرمایه‌گذاری و رشد تولید، پروژه توسعه پلیمر کنگان و طرح PDH/PP است که توسط وزیر محترم نفت کلنگ‌زنی شد و مقرر شده که تأمین مالی آن نیز با موافقت وزیر محترم نفت و سایر مقامات ارشد کشوراز خط اعتباری فاینانس چین به مبلغ یک میلیارد و ۱۰ میلیون یورو تأمین مالی شود تا اجرای این پروژه سرعت بگیرد.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری همچنین افزود: در خصوص شرکت پادجم نیز طی چند ماه اخیر اقدامات موثری منجر به شرایط امیدبخش توسط مجموعه مدیریت شرکت پتروشیمی جم انجام شده که در روزهای آینده با توجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته، پیشرفت این پروژه تسریع خواهد شد.

زمان‌پور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پرسنل پتروشیمی جم، ابراز امیدواری کرد زیرمجموعه‌های هلدینگ صباانرژی روزبه روز پرانرژی‌تر و پرتلاش‌تر ظاهر شوند تا بتوانیم در راستای اهداف و اعتلای کشور و رشد تولید که کمک جدی به اقتصاد است قدم برداریم.

انتهای خبر /