رئيس بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ميناب از اهداء دستگاه سونوگرافي پيشرفته به بيمارستان ميناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،یدالله رئیسی ماکیانی گفت : همکاری خیر هرمزگانی شیخ محمد صالح پردل با بیمارستان میناب و اهداء یک دستگاه سونو گرافی پیشرفته ، کمک ارزنده ای در رفع معضل بیماران اورژانسی , مادردان بارداری که در این بیمارستان نیاز به سونو گرافی های ویژه و خاص داشتند نمود.

مهدی دستور کارشناس و مسئول رادیولوژی بیمارستان میناب عنوان کرد: این دستگاه دارای سه پُروب خطی، خمیده و داخلی زنان با کیفیت و دقت بالا و بهبود تصاویر نسبت به دستگاههای دیگر علی الخصوص در انجام سونو گرافی حاملگی ، سونو رنگی عروق و ضایعات ریز ،کودکان و .. است .

در آیین بهره برداری از این سونو گرافی شیخ محمد صالح پردل خیر بندر عباسی ضمن ابراز رضایت از انجام کار خیر در بیمارستان میناب و همچنین قدردانی از مجموعه کادر بهداشت و درمان بخاطر از جان گذشتگی و نجات جان بیماران به مصداق آیه شریفه …وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا …و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده ۳۲)از خیرین هرمزگانی خواست که دیدگاه خود را فرا منطقه ای و فراجناحی ببینند چرا که کار خیر راه خود را در پیشگاه خداوند پیدا می کند هرچند به اندازه ناچیز باشد دعا های مردم شفا بخش شما در روز جزا هست.

دستگاه سونو گرافی پیشرفته که هم اکنون در اختیار واحد رادیولوژی قرار دارد و دستگاه اکو کاردیو گرافی که تا چند روز آینده در اختیار مجموعه درمان بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)میناب قرار میگیرد جمعا به ارز ش بیش از ۱۵ میلیارد ریال توسط شیخ محمد صالح پُردل خریداری و اهداء گردیده است.

انتهای پیام