فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اقدامات صورت گرفته در این مجموعه را موجب استقلال و عزتمندی ایران اسلامی دانست و انگشتر خود که متبرک به بارگاه حضرت زینب (س) بود را برای تقدیر از مجموعه ستاره خلیج‌فارس به مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هدیه داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، «سردار رحیم نوعی اقدم» در بازدید از اقدامات جهادی صورت گرفته در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در دیدار با مدیرعامل و کارکنان این پالایشگاه گفت: به افرادی که در این شرایط سخت با کار و تلاش به جهاد می‌پردازند باید خدا قوت بگویم، خداوند را سپاس‌گزارم که این توفیق را نصیبم کرد تا افتخار حضور در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را داشته باشم.

هم‌رزم سردار شهید سلیمانی با تأکید بر اینکه با تمامی سوابقم برای عزتمندی ایران اسلامی چشم به دستان پرتلاش شما دوخته‌ایم، افزود: پیروزی و دستاوردهای شما برای ما و کشور بسیار ارزشمند است. هرکسی یک آجر بر آجر دیگر بگذارد و باعث استقلال، عزت، برتری و توانایی در این کشور شود برای ما ارزشمند است.

وی ادامه داد: ستاره خلیج‌فارس باید چون ستاره‌ای درخشان بدرخشد، چراغ‌هایش روشن، کوره‌هایش داغ و حیات تولید، رشد، ترقی و برنامه‌ریزی در آن جریان داشته باشد و منجر به عزت کشور شود.

سردار رحیم نوعی اقدم با بیان اینکه رشد و تعالی در تکنولوژی‌های بازدارنده با قدرت آفرینی، یک پوسته امنیتی را برای ارتقای سطوح علمی ایجاد کرده است، افزود: رهبر معظم انقلاب ما پاسداران را برای خدمت به مردم گماشته است تا لحظه‌ای غبار غم و نا امنی بر سر کشورمان سایه نیفکند و در راه این پاسداشت ما جان خود را فدا خواهیم کرد.

به گفته فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) اگر از سوی دشمنان لحظه‌ای مجموعه عظیمی مانند ستاره خلیج‌فارس تهدید شود ما پیش از آن جان خود را فدا می‌کنیم و برای امنیت کشور با احدی شوخی نداریم.

وی امنیت را یکی از مؤلفه‌های استقلال دانست و گفت: در راستای استقلال، فعالیت جهادی کارگران و مهندسان عرصه صنعت بسیار مهم است و هر فردی که بتواند به شایستگی برای مردم ایران خدمت کند و باعث استقلال، عزت، رشد اقتصادی، بهبود معیشت، استخراج ذخایر و تبدیل آن‌ها به فرآورده شود، باعث عزت و سرافرازی ماست.

سردار نوعی اقدم با تأکید بر اینکه هرکسی که بدون ادعا کاری برای رشد و شکوفایی این مملکت انجام ‌دهد، انقلابی‌ترین انقلابی در این کشور است، افزود: شما جوانان باید بسیار محکم گام بردارید و در تلاش صادقانه و مخلصانه برای پیروزی در رقابت با بیگانگان با روحیه جهادی فعالیت خود را ادامه دهید و با عزت و اقتدار بایستید.

وی افزود: هفته دفاع مقدس برکت، عشق، ادبیات و فرهنگش امروز تجلیل از شما تلاشگران در صنعت نفت است و سنگر ما امروز در میدان‌های نفتی است و لشکر ما شما تلاشگران هستید.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه امروز خون شهدای ما به ثمر نشسته است و عزت و استقلال ما حفظ شده است، ادامه داد: پویایی اقتصاد، رشد و تولید جامعه را پویا می‌کند و ما نگران هیچ چیز نیستیم و اگر کار خود را به درستی انجام دهیم خداوند به ما در این مسیر تعالی کمک خواهد کرد.

فرمانده جبهه مقاومت گفت: ما ثابت کرده‌ایم از ابتدای انقلاب بهترین مهندسی‌های معکوس را صورت داده‌ایم و دست اجنبی‌ها را از این خاک کوتاه کرده‌ایم و دستاوردهایی داشته‌ایم که هنوز نامی از آن‌ها نبرده‌ایم که اگر آن‌ها را رو کنیم دنیا مات و مبهوت خواهد ماند.

وی در پایان این دیدار انگشتر خود که متبرک به بارگاه حضرت زینب (س) بود را برای تقدیر از مجموعه ستاره خلیج‌فارس به مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هدیه کرد.