مراسم اهدای 30 دستگاه یخچال و 50 دستگاه آبگرمکن بین نیازمندان با حضور مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، مدیر عامل مرکز نیکوکاری آفتاب شرقی، امام جمعه و فرماندار شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در حاشیه این مراسم، گفت: الحمدالله در زمینه اشتغال و کمک به نیازمندان در شهرستان پارسیان ، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

تراهی افزود: این نهاد با همکاری مرکز نیکوکاری آفتاب شرقی، تعداد ۵۰ دستگاه آبگرمکن و ۳۰ دستگاه یخچال با اعتبار  بالغ بر۲۹۰ میلیون تومان به مددجویان نیازمند شهرستان پارسیان اهدا شد.

عبدالرضا شیبانی، مدیر عامل مرکز نیکوکاری آفتاب شرقی، در این مراسم نیز با اشاره به خدمات این مرکز به نیازمندان استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۵ یخچال فریزر ۱۵ فوت، ۱۰۰ آبگرمکن و ۵۰ کولرگازی اهدا شده و همچنین ۱۵ واحد مسکونی در حال ساخت داریم که ۳ واحد به صورت ۱۰۰ درصدی توسط مرکز نیکوکاری و ۱۲ واحد نیز به صورت مشارکتی با کمیته امداد می باشد و ۲۰ سرویس بهداشتی نیز در حال احداث داریم.

شیبانی با بیان اینکه مردم سرمایه های ما هستند، تاکید کرد: اعتبارات مرکز نیکوکاری از اعتبارات مردمی است و دولت هیچ گونه کمک و اعتباری ندارد، اولویت کمک به بیماران خاص و مستمری به ویژه ایتام نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام