جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، افشار فتح الهی در این جلسه موضوع تقویت و تجهیز شهرداری های جزیره قشم با هدف توانمندسازی و ارائه خدمات بهتر مطرح گردید.

در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با جمعی از مسئولان جزیره قشم همچنین بر لزوم برنامه ریزی جهت ایجاد درآمد پایدار هم راستا با توسعه و توانمندسازی جامعه محلی تاکید شد.

تقویت سرمایه گذاری توسط شهرداری های جزیره قشم و استفاده از تسهیلات کم بهره برای توانمندسازی شهرداری ها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس و مسئولان جزیره قشم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد، موضوع تهیه و تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری های جزیره قشم با هدف خدمات رسانی به بهتر به ساکنان هر منطقه بود.

براساس این گزارش، در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد محمدحسینی تختی، فرماندار شهرستان، حبیب بازماندگان، رییس شورای شهر قشم و شهرداران جزیره، حضور داشتند.

انتهای پیام