استاندار جدید هرمزگان امروز دوشنبه (19 مهرماه ) در مراسم معارفه خود، با اشاره به اینکه توسعه بر مبنا دریا در دستور کار و اولویت کاری بنده خواهد بود، گفت : وظیفه بنده و همکارانم برآورده کردن آرزوی مردم است و باید تمامی تلاش خود را برای عملی کردن آن به کار ببندیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهندس مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان با بیان اینکه توسعه موجود در هرمزگان نامتوازن است و نمی تواند تحولی در زندگی مردم داشته باشد، مطرح کرد : شان هرمزگان با این ثروت، حکمرانی صدقه ای نیست و اگر حق خودش را بگیرد برای توسعه اش کافی است.

وی با اشاره به اینکه باید توسعه خوشه ای در صنایع هرمزگان شکل بگیرد، عنوان کرد: وظیفه دولت تسهیل گیری برای بهره گیری مردم از ظرفیت هاست و باید قوانین را برای این موضوع ایجاد کنیم و قوانین تسهیل گر باید زمینه تحول را در هرمزگان شکل دهند.

دوستی با بیان اینکه ورزش استان هرمزگان به طور حتم باید در مسیر توسعه قرار بگیرد و از ظرفیت جوانان نخبگان هرمزگانی بهره گرفته شود، اضافه کرد: محیط زیست موضوعی اساسی و در اولویت قرار دارد و باید به مسائل زیست محیطی همچون ساماندهی فاضلاب و دریا ورود جدی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شان هرمزگان با این ثروت، حکمرانی صدقه ای نیست و اگر حق خودش را بگیرد برای توسعه اش کافی است، اعلام کرد :  از امروز بنده فرزند هرمزگان هستم و دستم را برای هرکسی که برای کمک به توسعه هرمزگان می خواهد گامی بردارد، دراز می کنم.

  • نویسنده : جمیله دبیری نیا