رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بستک از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،ماشاءالله خنجی بابیان این مطب گفت: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور امام‌جمعه، معاون عمرانی فرماندار و اعضای ستاد در محل سالن  فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

خنجی با اشاره اینکه در این جلسه مقرر شد شهرداری‌ها و دهیارها نسبت به پاک‌سازی و تنظیف مناطق شهری و روستایی اقدام کنند، افزود: «نصب علائم و فضای سازی محیط شهر و روستا به‌منظور استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفت.

وی افزود: سایر ترجمان‌های دخیل در موضوع سفر سناریوهای مختلفی برای شرایط کرونایی داشته باشند تا بتوانند سفرهای نوروزی را در شرایط کنونی کرونا یا شرایط بدتر و بهتر از اکنون مدیریت کند.

خنجی ادامه داد: ۱۱ کمیته تخصصی شامل کمیته‌های  ارزیابی و عملکرد، برنامه‌ریزی و آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فرهنگی و اجتماعی، هماهنگی امور شهردارها و بخشدارها، خدمات امنیتی و انتظامی، حمل‌ونقل، نظارت بر واحدهای بین‌راهی، خدمات بهداشتی و سلامت، ارزاق، سوخت و تنظیم بازار در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بستک تشکیل‌شده است که مقرر شد کمیته‌ها نسبت به برگزاری جلسات تخصصی و اعلام برنامه‌های خود به دبیرخانه ستاد اقدام نمایند.

انتهای پیام