اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان با حضورسرپرست اداره کل ورزش وجوانان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،خادمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وهفته جوان اظهارداشت: توسعه و پیشرفت ورزش در دو زمینه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزء اولویت ها در فرآیند و برنامه های پیش بینی شده استان است.

وی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان درخواست داشت:همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستنداز تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاههای دولتی و خصوصی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایند.

 خادمی تصریح کرد: فعالیت های حوزه جوانان ادارات شهرستان ها می بایست در کنار ورزش برنامه ریزی صحیحی داشته باشند و جلسات متعددی را با جوانان برگزارنماییم و مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی و نسبت به حل آن اقدام نمایید.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد:یکی از هدف های ما تشکیل شورای تربیت بدنی و ورزش می باشد که قطعا در رسیدن به مسیر موفقیت میتواند برای کار ما تاثیر گذار باشد.

وی افزود : برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: رعایت نظم و انضباط اداری ، حضور کارکنان در برنامه و مراسمات فرهنگی و ورزشی ، پاسخگویی به ارباب رجوع ، رعایت اخلاق مداری ، حفظ حرمت ها و شئونات اسلامی و صیانت از اموال اداری از مهمترین اولویتها در ادارات ورزش و جوانان دانستند .

لازم بذکراست، در ادامه معاونین، مسیولین ستادی اداره کل، روسای ادارات شهرستان های استان ، گزارشی از عملکرد حوزه خود را ارائه نمودند.

جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان باحضورمظفرمهری خادمی سرپرست اداره کل ، معاونین ، مسئولین ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها  در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

انتهای پیام