مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: از ایثارگران نخبه و با استعداد در پست‌های مدیریتی باید حمایت شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، عطا ناوکی در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان که در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: باید از تفکر، تخصص و تجربه استعدادهای درخشان و نخبه ایثارگر در پست‌های مدیریتی استان آن‌گونه که شایسته است استفاده شود چرا که این قشر انقلابی نسبت به آینده کشور دلسوز هستند.

ناوکی با ارائه گزارش مختصری از اقدامات بنیاد در سال ۱۴۰۰، عنوان کرد: اقدامات معیشتی موثری برای بخشی از ایثارگران آسیب‌پذیر انجام شد که می‌توان به برقراری حقوق جانبازان زیر ۲۵ درصد و حق پرستاری والدین شهدا اشاره کرد.

وی گفت: در زمینه اشتغال نیز زیر ساخت‌ها آماده شده است و این حوزه نیازمند حمایت و تقویت ویژه می‌باشد.

ناوکی به افزایش اعتبارات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حوزه‌های مختلف از قبیل واگذاری زمین به ایثارگران، ادامه تکمیل مجتمع توانبخشی ایثار و سایر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی موفق شدیم با همکاری، مشارکت، همدلی و حمایت سایر مسئولان گام‌های مهمی برداریم.

مدیرکل بنیاد هرمزگان ضمن اینکه خواستار حمایت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در راستای رسیدگی به مشکلات ایثارگران شد و گفت: از ایثارگران نخبه و با استعداد در پست‌های مدیریتی باید حمایت شود چرا که آنان در پاسداری از ارزش‌های انقلابی همانند دوران دفاع مقدس مصمم هستند.   

احسان کامرانی نیز با ابراز امیداواری و خرسندی از فعالیت‌های بنیاد استان، گفت: در همه برنامه‌های ایثارگران نهایت همکاری و همراهی را با بنیاد خواهم داشت و از اقدامات مطلوب این نهاد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام