سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح با همراهی جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده دفاع ملی که به منظور آشنایی با ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی و نظامی به هرمزگان سفر کرده اند، در نشستی با استاندار هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در این دیدار ضمن تمجید از وسعت دید و برنامه های آینده نگری مهدی دوستی ، با اشاره به تجارب خود در عرصه های مختلف مدیریتی، بیش از ۴۰درصد عامل موفقیت هر مدیری را به کارگیری افراد کارآمد، جهادی، مومن، باتجربه و مردم دار در مجموعه تحت مدیریت خود عنوان کرد و گفت: با توجه به جایگاه رفیع هرمزگان و نقش پررنگ آن در معادله های اقتصادی کشور، مدیران این استان باید ایده و برنامه های ملی داشته باشند و بتوانند آن را در استان پیاده کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد صندوق توسعه استان، ایده خوب و طرح نوینی است، افزود:

ایرانیان خارج از کشور که علاقه معنوی به این آب و خاک دارند، می توانند بخشی از منابع سرمایه گذاری و طرح های توسعه ای استان را تامین کنند.

دوستی نیز در این دیدار ضمن تشریح ظرفیت های مختلف استان، برنامه های پیش رو برای حل موانع موجود را تشریح و به سوالات اساتید و دانشجویان حاضر در این نشست پاسخ داد.

در پایان این دیدار، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح با اهداء لوح یادبودی از استاندار هرمزگان قدردانی کرد.

انتهای پیام