مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با همراهی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بندرلنگه از روند آبرسانی به دو بخش مرکزی و شیبکوه بازدید و مسائل این مناطق را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور در جمع مردم این روستاها با بیان اینکه تامین آب مشترکین این بخش ها از طریق خط انتقال آبرسانی خلیج فارس(خط محرم) و آب شیرین کن ها صورت می پذیرد از عزم جدی شرکت آبفا برای تامین آب پایدار این روستاها بخصوص در ماه های گرم پیش رو خبر داد.

وی ضمن تقدیر از حمایت و توجه استاندار هرمزگان به موضوع مهم تأمین آب و همچنین پیگیرى ها و حمایت هاى نماینده غرب هرمزگان افزود: اتفاقات خوبی در حوزه آب شهرستان بندرلنگه در حال وقوع است که با به ثمر نشستن برنامه ها و پروژه های در دست اقدام، شاهد تحولی اساسی در حوزه آبرسانی و ایجاد ظرفیت های پایدار منابع آبی در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل آبفا همچنین از آب شیرین کن های فعال در بخش مرکزی و شیبکوه بازدید و ضمن بررسی مسائل سرمایه گذاران این آب شیرین کن ها،بر لزوم تامین آب مطابق با ظرفیت قراردادی و همچنین رعایت استانداردهای کیفی آب تولیدی تاکید کرد.

گفتنی است، مدیرعامل آبفا در این سفر با حضور در بندر مقام و شهر چارک از نزدیک و بصورت چهره  به چهره  با مردم و شوراها و دهیارى های منطقه  گفت و گو و راهکارها و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مطروحه صادر کرد.

انتهای پیام