مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس، گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۸۵۰۰ متر مربع فضای سبز به سرانه منطقه یک شهرداری افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مهدی رنجبری با بیان اینکه به دنبال افزایش سرانه فضای سبز شهری در محدوده منطقه یک هستیم، افزود: در همین راستا تا پایان سال چندین پروژه بزرگ فضای سبز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه فضاهای سبز شهری به عنوان ریه‌های شهر هستند که در کاهش آلودگی‌ها نقش تعیین کننده ای دارند، تصریح کرد: وجود فضای سبز شهری در بهبود سیمای شهر و روحیه شهروندان اثرات مطلوبی دارد.
مدیر منطقه یک شهرداری با تاکید بر اینکه طی سال ۱۴۰۰ نیز پروژه های زیادی در حوزه فضای سبز به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: به دنبال آن هستیم که بتوانیم سرانه فضای سبز شهری را به وضعیت مطلوب‌تری برسانیم.
رنجبری، پروژه فضای سبز بلوار جهان آرا به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع، پروژه فضای سبز نخل ناخدا به مساحت ۳۳۰۰ مترمربع و فضای سبز لاله زار به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع را از مهم‌ترین پروژه‌هایی برشمرد که تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: فضای سبز فاز دو طلاییه و بوستان خلیج فارس از دیگر پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۰ انجام و به بهره‌برداری می‌رسند.