رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر ایمنی و استانداردسازی خدمات به گردشگران به‌عنوان اولویت نخست ستاد نوروزی پیش رو تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، افشار فتح الهی در این جلسه که با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برگزار شد، اظهار داشت: تعیین تکلیف بودجه کمیته‌ها باهدف ارتقا خدمات به گردشگران درزمینه های جاده‌ها، تابلوهای راهنما و اطلاع‌رسانی، ایمنی سازی راه‌ها، نقل‌وانتقال گردشگران در بندرگاه‌های مسافری و گردشگری هر چه زودتر نهایی شود.


وی بر لزوم بهینه‌سازی امکانات در حوزه گردشگری دریایی تأکید کرد و افزود: علاوه بر تأمین زیرساخت‌های لازم جهت ارایه خدمات شایسته به گردشگران در این حوزه، باید ضوابط و استاندارهای لازم نیز احصا شده و عملیاتی شود.


به گفته فتح الهی، با توجه به هوای مساعد جزیره در ماه‌های اخیر و استقبال گردشگران از انتخاب قشم به‌عنوان مقصد سفر در این روزها به‌ویژه در تعطیلات پایان هفته و ماه جاری، بندرگاه‌های مسافری لافت و پهل نیاز به افزایش توان خدماتی دارند.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به موضوع ایمن‌سازی سواحل با نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و تقویت تیم‌های غریق نجات در سواحل پارک زیتون و ناز اشاره کرد و گفت: حفظ امنیت ساکنان و گردشگران در جاده‌ها و سواحل از اولویت‌های این ستاد است.


در خلال این جلسه، روسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در سال ۱۴۰۲ به ارایه عملکردهای خود پرداختند و پیشنهاد‌هایی برای ارایه خدمات هرچه بهتر به گردشگران جزیره، ارایه کردند.


افزایش توان پهلوگیری لندینگ کرافت ها در بندرگاه‌های لافت و پهل به هنگام جزر با لایروبی صورت گرفته، نصب تابلوها و علایم راهنما، اصلاح هندسی راه‌ها به منظور رفع گره‌های ترافیکی، افزایش چشمه‌های سرویس بهداشتی در سطح جزیره و ساماندهی اماکن اقامتی و خانه‌های گردشگر از موارد موردبحث در این جلسه بود.

انتهای پیام