در راستای برنامه های هفته ملی جمعیت استاندار هرمزگان به همراه نماینده مردم استان در مجلس، دبیری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس و مدیر کل امور بانوان استانداری با همراهی دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه از بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،در این بازدید مهدی دوستی و احمد مرادی ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان شریعتی آخرین تحولات درمانی و ارائه خدمات به بیماران به ویژه مادران باردار را در این مرکز درمانی مورد ارزیابی قرار دادند.

دوستی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواست کمبودها و نیازهای تجهیزاتی در این بیمارستان را به استانداری اعلام تا در اسرع وقت نسبت به تامین اعتبار و کمک به بخش های این بیمارستان اقدام شود.

استاندار هرمزگان گفت: بخشی از اعتبارات تامین تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان شریعتی و راه اندازی بخش های ناباروری در شرق و غرب استان به محوریت میناب و بندرلنگه از محل کمک های صنایع و استانداری تامین خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این بازدید گفت بیمارستان شریعتی بندرعباس یکی از مهمترین و مجهز ترین بیمارستان زنان و زایمان در استان شناخته می شود.

دکتر حسین فرشیدی افزود: این مرکز درمانی دولتی با ارائه خدمات نوین به بیماران همه تخصص های زنان و زایمان و همچنین نوزادان را داراست.

فرشیدی با اشاره به ارائه خدمات زنان و زایمان به مهاجرین و اتباع خارجه عنوان کرد: تمامی مراجعین اتباع خارجه که دارای بیمه درمانی باشند با تعرفه بیمه، و افراد فاقد بیمه نیز بصورت کاملا رایگان خدمات دریافت می کنند.

دوستی با حضور در بخش زنان و زایمان با مادر قشمی که صاحب فرزند دوقلو شده بود دیدار و گفتگو کرد و در ادامه در بخش Nicu حضور یافت.

انتهای پیام