رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در بازدیدی سرزده و با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زیارت سید سلطان محمد (ع) و بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این بازدید غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه سالاری فرماندار رودان ، زارعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، صادقی رییس دفتر ریاست دانشگاه ، علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان ، خواجه رییس بیمارستان و جاودان معاون بهداشتی شبکه از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان و کادر درمان از مسائل و نیازهای این مرکز درمانی آگاهی یافت.

جاودان در حاشیه این بازدید با تاکید بر تلاش و برنامه ریزی برای بهره وری مناسب از امکانات و تجهیزات موجود، اتخاذ رویکردی مناسب برای ارتقای کمی و کیفی خدمات را ضروری خواند.

پس از اتمام بازدید، جلسه ای در دفتر رییس بیمارستان با حضور کلیه بازدید کنندگان و به ریاست جاودان تشکیل و پس از بررسی نتایج بازدید، دستورات لازم در خصوص رفع موانع و تسهیل راه اندازی ام آی آر ، افزایش تخت های بیمارستانی و ارتقاء خدمات داده شد.

انتهای خبر /