مدیر منطقه دو از بازدید مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، از پروژه عمرانی بوستان افروز شهابی‌پور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به همراه مدیر منطقه دو و جمعی از رؤسای منطقه دو از روند کار و پیشرفت پروژه بوستان افروز شهابی‌پور بازدید نمودند.
مهدی احمدی اظهار نمود: بوستان افروز شهابی‌پور با هدف ارتقاء سلامت شهروندان، توسعه نشاط و شادابی، ایجاد محیطی راحت و امن و ارائه خدمات تفریحی و ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.
احمدی بیان کرد: این پروژه از طرح‌های بسیار خوب در سطح محدوده منطقه دو است که با تلاش‌ حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری در حال پیشرفت می‌باشد.
وی افزود: بوستان افروز شهابی‌پور با مساحت کلی ۷۵۰۰ مترمربع و فضای سبزی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع دارای فضاهایی برای ورزش، بازی و محل مناسب نشیمن می‌باشد. همچنین با احداث دو آبنمای فواره‌ای و موزیکال(خشک) به مساحت ۱۵۰ و ۴۰۰ مترمربع زیبایی این بوستان دوچندان خواهد شد.
احمدی در ادامه گفت: از جمله اقدامات صورت پذیرفته در بوستان افروز شهابی‌‌پور نصب مخزن زباله پاندولی، ست اسباب بازی، چمن مصنوعی زیر ست اسباب بازی، نصب پایه های روشنایی، راه‌ اندازی فواره فاز اول بوستان و کاشت گل‌های فصلی، چمن و نهال می‌باشد.
مدیر منطقه دو در پایان اظهار امیدواری نمود که با بهره‌برداری از این پروژه، فضای مطلوبی برای تفریح و ورزش شهروندان فراهم گردد.

انتهای پیام