مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان پارسیان از بنادر صیادی جوادالائمه و تبن در شهرستان پارسیان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالرسول دریایی با تأکید بر اینکه شهرستان پارسیان در حوزۀ شیلات به ویژه بخش صید و صیادی  از ظرفیت‌های قابل توجه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: بهسازی بندر صیادی جواد الائمه  نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت شیلات این منطقه خواهد داشت که با پیگیری های صورت گرفته در دستور کار شیلات ایران و استان قرار دارد. و در مصوبات سفر ریاست جمهوری محترم به استان  از منابع ملی تجهیز و بهسازی آن مصوب شده است که به زودی مناقصه آن توسط سازمان شیلات ایران جهت خدمات بهینه به صیادان شریف برگزار خواهد شد.

دریایی در بازدید از بندر صیادی تبن نیز با اشاره به فعالیت بیش از ۷۵ نفر صیاد و حدود ۲۵ فروند شناور قایق در این بندر صیادی تصریح کرد: این بندر نیز در صید و صیادی شهرستان پارسیان نقش بسزایی دارد.

وی خواستار توسعه  و توجه بیش از  پیش برای بندر صیادی تبن شد و تصریح کرد: بدون شک این بندر صیادی با بهسازی و تکمیل می تواند نقش بسزایی در خدمات دهی به صیادان و مردم داشته باشد.

گفتنی است ، همچنین در حاشیه این بازدید ها مدیر کل شیلات هرمزگان و هیئت همراه با تعاونی های صیادی و جمعی از صیادان در راستای پیگیری ،بررسی، رفع مسائل و مشکلات این بنادر صیادی دیدار کردند.

انتهای پیام