استاندار هرمزگان در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی استان و جمعی از بازنشستگان با بیان اینکه مدیران و کارکنان ادارات دولتی ملزم به تکریم بازنشستگان هستند، گفت: بازنشستگان با تشکیل تعاونی در فعالیت‌های اقتصادی پُر سود استان مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز  ،  مهدی دوستی در دیدار مدیر صندوق بازنشستگی استان و جمعی از بازنشستگان، گفت : مشکلات در حوزه بازنشستگان بیشتر مباحث ملی است که بایستی درخواست‌ها را از طریق کشور پیگیری کنیم.

دوستی ، افزود: ما در استان یک طرح به اسم مردمی کردن و مولد سازی امکانات دولتی داریم که در این طرح به ویژه در حوزه استفاده از امکانات ورزشی می‌توانیم خدمات خوبی در اختیار بازنشستگان قرار دهیم. 

وی ، عنوان کرد : تکریم بازنشستگان باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و در این زمینه همه مدیران برای  تکریم بازنشستگان ملزم هستند. 

استاندار هرمزگان با اشاره به تجربیات غنی بازنشستگان، تصریح کرد: بازنشستگان ایده‌ها و طرح‌هایی که می‌تواند به مدیریت بهتر استان کمک کند را با ما در میان بگذارند و قطعا از تجربیات و ایده‌های ارسال شده استفاده خواهد شد. 

عالی ترین مقام استان  با اشاره به نگرانی‌های اقتصادی بازنشستگان استان ،پیشنهاد داد  : بازنشستگان استان اگر بتوانند تعاونی تشکیل دهند ما زمین و تسهیلات در اختیار آنها قرار خواهیم داد تا در حوزه طرح‌های گلخانه‌ای و ایجاد مزارع پرورش میگو یا پرورش ماهی در قفس فعالیت کنند. 

دوستی اضافه کرد : در این زمینه همکاری لازم را خواهیم داشت و مجوزهای لازم را نیز به سرعت برای بازنشستگان و تعاونی تشکیل شده صادر خواهیم کرد. 

انتهای پیام