در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی موضوعاتی از جمله ؛ تأمین برق مورد نیاز واحد های تولیدی، تصمیم گیری در خصوص تسهیلات واحدهای مستقر در مجتمع کشتی سازی و صنایع دریایی فرا ساحل، تهیه شیوه نامه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه ۶۸۷ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار داشت حمایت از بنگاههای اقتصادی بویژه واحد های راکد، از اولویت های برنامه های توسعه اقتصادی استان بوده که عملکرد خوبی را رقم خورده است.

عادل شهرزاد ، عنوان کرد : از آغاز دولت سیزدهم، کارگروه تلاش خود را برای رفع موانع بصورت جدی آغاز کرد که طی یکسال و نیم اخیر تعداد ۱۲۸۲ واحد به چرخه تولید بازگشته و ۵۹۱۷ شغل ایجاد شده است. معاون استاندار حمایت از تکمیل زنجیره های تولید را دیگر رویکرد مهم دنبال شده در کارگروه برشمرد و ادامه داد: در همین راستا هماهنگی و پیگیری لازم جهت ارتقا ظرفیت تعداد ۹۲۶ واحد تولیدی فعال با کمتر از ظرفیت اسمی نیز صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

انتهای خبر /