رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: باید با برنامه ریزی جهت دار و هدفمند، پیگیری مستمر و حذف بروکراسی زائد مانع از سرگردانی سرمایه گذاران و مراجعه کنندگان به سازمان شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ علی درویش پور در دومین جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: پاسخگویی به موقع، صحیح و براساس قوانین توسط بخش های مختلف، می تواند موجب افزایش رضایتمندی ساکنان و مراجعان از عملکرد سازمان شود.

وی ادامه داد: با هدف گذاری صحیح، اجرای فعالیت های زیرساختی در منطقه آزاد قشم، می توانیم بستر و مسیر برای حضور سرمایه گذاران و همچنین رونق تولید و گردشگری در این منطقه را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه برنامه ریزی و برنامه محوری دو بال موفقیت سازمانی دانست و اضافه کرد: تهیه و تدوین برنامه های میان مدت و بلندمدت یکی از نکاتی است که برای سیاست گذاری صحیح و اجرای هدفمند طرح ها کمک کننده خواهد بود.

به گفته درویش پور؛ نظام اداری کارآمد یکی از مهمترین عواملی است که می تواند موجب موفقیت و پیشرفت سازمان منطقه آژاد قشم و ایجاد تحول و اقدامات مثبت در مدیریت ها و بخش های مختلف این سازمان شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از عملکرد جزیره ای درون سازمانی جلوگیری شود، تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار باید تمامی بخش ها هماهنگ با یکدیگر به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه تکریم کارکنان و نیروی انسانی پیش شرط تکریم ارباب رجوع است، افزود: باید برنامه ریزی لازم جهت پرداخت به موقع حقوق پرسنل زحمت کش سازمان صورت پذیرد.

درویش پور همچنین تصریح کرد: باید براساس ظرفیت های موجود و همچنین میزان بهره وری از زیرساخت ها و امکانات لجستیکی موجود جهت کسب درآمد و ارائه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بهره برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب باید از ظرفیت نمایشگاه های ملی و بین المللی جهت معرفی بهتر و بیشتر فعالیت های انجام شده و همچنین ظرفیت های موجود در جزیره قشم استفاده کرد.

براساس این گزارش، بررسی مصوبات اولین جلسه کمیته درآمد و منابع، عملکرد درآمد و منابع سازمان در فصل بهار و همچنین گزارشی پیرامون مجامع شرکت های تابعه سازمان برای بررسی سال مالی ۱۳۹۹، دیگر بخش های دومین جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم بود که با حضور علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.