اسماعیل بواشه رئیس هیات همگانی هرمزگان ، فاطمه جراره نائب رئیس هیئت،داوری نژاد دبیرهیئت،دهقان پور خزانه دار هیئت وزاهدی مسئول گروه همگانی اداره کل با دکتر مظفر مهری خادمی نسب خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در محل دفترمدیر کل دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سرپرست اداره کل ورزش وجوانان در این دیداراظهارداشت: دیدگاه مجموعه ورزش و اداره کل ورزش  و جوانان استان ،حمایت از برنامه ها،فعالیتها،برگزاری میزبانی مسابقات مختلف و عملکردهمه هیئت های ورزشی استان است. 

خادمی افزود: اولویت ما برنامه ریزی جهت توسعه ورزش در استان باهمکاری و تعامل همه دستگاههای اجرایی استان  است تا بتوانیم در جهت این امر مهم گام برداریم.

وی بیان داشت:هیئت ورزشهای همگانی فعالیت ها و عملکرد بسیارخوبی در این مدت داشته و انتظار داریم در سال جدید با برنامه ریزی ها  از سوی این هیئت شاهد ایجاد شور و نشاط اجتماعی دربین مردم و جامعه ورزش وجوانان استان باشیم.

خادمی تصریح نمود: هیئت همگانی با فعال نمودن برخی از انجمن های تحت پوشش خود  قطعا می تواند فعالیت بیشتری در مرکز استان و شهرستان ها در حوزه همگانی داشته باشد.

وی تصریح نمود: بحث آموزش  بخصوص آموزش در شهرستان ها را به طور جدی تر ازگذشته باید پیگیری و اجرا نماییم.

درادامه این جلسه رئیس هیئت همگانی استان ضمن ارائه عملکرد هیئت بیان داشت: با تلاش ها و همکاری همه اعضای هیئت سعی داریم سایر کمیته های غیرفعال  این رشته را فعال کنیم.

بواشه افزود: همه هیئت های ورزشی باید بخش همگانی خود را نیز فعال نمایند و در این بخش نیز عملکردی در حوزه همگانی رشته مربوطه خود داشته باشند،چرا که خلاء حوزه همگانی در بعضی از هیئت های ورزشی وجود دارد و در یکساله اخیر فعالیت هایی از سوی هیئت صورت گرفته و در سال جدید با قوت بیشترو برنامه های بیشتر انجام خواهدشد.

انتهای پیام