استاندار هرمزگان ، گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار و تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، فریدون همتی در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان کرد: هرمزگان در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی در تعطیلات نوروز، تجربه موفقی را پشت سر گذاشت و آرامش کامل در تامین کالا، قیمت ها، کیفیت و عرضه کالا در استان وجود داشت.  

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از این تجربه خوب، طرح ویژه نظارت بر بازار و تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: کالاهای مختلف به ویژه کالاهای اساسی در قالب این طرح تحت کنترل و نظارت هستند و ذخیره سازی آنها به اندازه کافی انجام شده است.

همتی تصریح کرد: کالاهای مهم و موثر همچون برنج، روغن، مرغ، خرما، میوه و محصولات کشاورزی در قالب برنامه تنظیم بازار در استان تامین و ذخیره‌سازی و توزیع شده است و برنامه تولید روزانه آنها نیز تنظیم شده تا مردم به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان در این زمینه نگرانی نداشته باشند و با خیال آسوده به روزه‌داری بپردازند.  

وی گفت: با همکاری مردم و همچنین فعالان عرصه تولید، توزیع و فروش کالاها، آرامش در بازار استان هرمزگان وجود دارد و این روند باید با آموزش و اطلاع رسانی مستمر، تداوم یابد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر برخورد با تخلفات، گرانفروشی، کم فروشی و احتکار در بازار و لزوم نظارت ویژه فرمانداران در این خصوص، خاطرنشان کرد: در این زمینه نظارت کافی بر بازار استان صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه کوتاهی از سوی فعالان اصناف و بازار قابل قبول نیست و همه باید وظایف خود را به طور دقیق انجام دهند تا با مشکلی مواجه نشویم.