مدیرکل منابع طبیعی وابخیزداری هرمزگان گفت: برای کارهای فرهنگی باید از خودمان شروع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سیدمحمد نور موسوی امروز درنشست شورای فرهنگی این اداره کل افزود : با توجه به اینکه در حوزه منابع طبیعی اولویت کاری ما فرهنگ سازی است وبه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود ، جوان سازی کادر و توجه به نیروی انسانی رکن اولیه کار است؛ کارجهادی، نیازمند کار فرهنگی و انقلابی گری است و نظم و انضباظ سازمانی را از خودمان باید شروع کنیم.


موسوی عنوان کرد : همه کارکنان موظفند نظم سازمانی را رعایت کنند ، خوشبختانه دستگاه ما از نظر عفاف و حجاب مطلوب است وباید مدیریت شود رسانه و قدرتش را نباید دست کم گرفت باید کارشود کلاس های قرآن و آموزشی برای بچه های پرسنل برگزار شود .
وی مطرح کرد : نمازخانه های دستگاه باید امکانات اولیه داشته باشد تا همگان در نمازهای جماعت وبرنامه های مذهبی که موجب نشاط عمومی می شود شرکت چشم گیری داشته باشند.
درادامه حجت السلام مدیر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان نیز بیان داشت : طی سال ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ اداره کل و حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی، براساس شاخص های عمومی و تخصصی رتبه برتر و اول کشوری را کسب نموده است که مرهون تلاش همکاران در تمامی زمینه هاست.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مذهبی، آموزشی در برش استانی برنامه های فرهنگی اداره کل طی سال ۱۴۰۱ گفت: امسال بنا داریم با اجرای برنامه های متنوع در راستای سیاست های گام دوم انقلاب وجهاد تبیین حرکت کنیم.

انتهای پیام