معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از بازرسی ۲۰۴ واحد لوازم یدکی خودرو در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزارت متبوع و اولویت قراردادن کالا‌های مهم و عمده قاچاق که یکی از آن‌ها لوازم یدکی خودرو است، این سازمان طرح رهگیری و قاچاق لوازم یدکی را در استان اجرایی نمود.

پیروی منش افزود: بازرسان این سازمان از ابتدای طرح مذکور تا کنون بیش از ۲۰۴ مورد بازرسی از واحدهای توزیع و عرضه لوازم یدکی در استان بازدید بعمل آوردند که از این تعداد بازرسی ۲۵ مورد آن شامل گشت مشترک با دستگاه های مرتبط بوده است.

وی عنوان کرد: بازرسان تا کنون در طرح رهگیری و قاچاق لوازم یدکی ۱۱ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۱۱۷ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

انتهای پیام