مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان ، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ،رئیس  شیلات شهرستان بندرعباس و مدیر بهره بردار این بندر صیادی  در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات صیادان بندرعباس از بندر صیادی  بندرعباس  بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مدیر کل شیلات هرمزگان در این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی بندرعباس یکی از بنادر مهم و قابل توسعه صیادی کشور است گفت: خوشبختانه این بندر صیادی با قابلیت خدمات دهی به شناورهای سبک، نمیه سنگین و سنگین در حال حاضر به بخش عظیمی از جامعه صیادی استان خدمات رسانی می کند و می تواند به بندری نمونه در کشور تبدیل گردد.

وی تصریح کرد: بندر صیادی بندرعباس در حال حاضر با برخورداری از حدود  ۴۵۰ فروند قایق صیادی ، بیش از ۶۰ فروند لنج صیادی و پشتیبانی از شناورهای صیادی سنگین توانسته به بیش از شش هزار نفر از جامعه صیادی را تحت پوشش قرار دهد.

دریایی ، انظباط بخشی بیشتر به بندر صیادی و فعالیت های بندری، برخورد با صید غیر مجاز، انظباط بخشی  شناورهای صیادی، ارتقای ایمنی و مدیریت HSE، ایجاد طرح های درآمد زا در بندرصیادی، توجه بیشتر مدیریت بهره بردار به مسائل محیط زیست بندر صیادی، توسعه پارکینگ شناورهای قایقی،کنترل بیشتر تردد ها در این بندر صیادی، تکمیل فازهای توسعه این بندر صیادی و… را از اهم برنامه های پیشرو شیلات برای این بندر صیادی خواند و پیگیری مجدانه این مهم را در دستور کار رئیس شیلات شهرستان بندرعباس، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان و مدیریت بهره بردار بندر صیادی بندرعباس قرار داد.

گفتنی است همچنین در این بازدید مدیرکل شیلات هرمزگان ضمن دیدار با جمعی از صیادان ، با کارکنان شیلات شهرستان بندرعباس نیز دیدار  و گفتگو کردند.

انتهای پیام