مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: اداره ها و اماکن دولتی که بیش از الگوی تعیین شده برق مصرف کنند، برق آنها قطع می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، محمد کریمی افزود:  بر اساس مصوبه هیئت وزیران ،دستگاههای دولتی موظف هستند در ساعات اداری مصرف برق خود را ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند.

کریمی با بیان اینکه  پس از پایان ساعت اداری نیز مصرف برق این اماکن باید ۶۰ درصد کاهش یابد،  ادامه داد: اداراتی که مصرف آنها بیش از الگوی تعیین شده باشد در گام نخست به آنها اخطار داده می شود .

وی تصریح کرد : درصورت عدم توجه به اخطار قطع برق و ادامه روند مصرف، برق آنها قطع می شود و وصل مجدد آن منوط به ارائه تعهد بالاترین مقام آن دستگاه مبنی بر رعایت الگوی مصرف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان مطرح کرد : در حال حاضر با نصب کنتورهای هوشمند، مصرف برق ساختمانهای دولتی بصورت آنلاین کنترل می شود.

این مقام مسئول یاد آور شد : این اقدامات با هدف حفظ پایداری شبکه برق مشترکان و تداوم روند تولید ادامه خواهد یافت و به همین دلیل، اداره‌ها باید پس از پایان ساعت کاری، نسبت به خاموش کردن دستگاه‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیرضروری اقدام کنند.

انتهای پیام