در راستای احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی برق چاه های آب فاقد پروانه بهره برداری پس از طی مراحل قانونی با حکم قضایی قطع می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرمنابع آب شهرستان جاسک و بشاگردر جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان که با موضوع  طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی، نصب کنتورهای هوشمند و انسداد چاه های غیرمجاز، با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران مربوطه برگزار شد ، گفت: به منظور مدیریت منابع آب های زیر زمینی آن دسته از چاه های آبی که فاقد مجوز و پروانه بهره برداری هستند، مدیریت برق شهرستان  موظف است نسبت به قطع انشعاب برق آن ها با حکم و هماهنگی های قضایی اقدام کند.

عباس علیزاده ادامه داد: در این جلسه مقرر شد امور منابع آب شهرستان لیست چاه های برقی (صنعتی و کشاورزی) که هنوز نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام ننموده را به اداره برق شهرستان اعلام تا از این پس تعرفه برق آنها بصورت آزاد حساب گردد.

وی در خصوص وضعیت برخی دیگر از چاه های آب غیر مجاز این شهرستان توضیح داد: همچنین در این جلسه مقرر شد ،امور منابع آب شهرستان جاسک نسبت به چاه های غیرمجازی که حکم قضایی انسداد آنها از طرف مراجع قضایی صادر شده با صدور اخطاریه جمع آوری منصوبات، با مهلت ۲ هفته ای به مالکین اقدام نمایند.

مدیرمنابع آب شهرستان جاسک و بشاگرد در همین رابطه افزود: همچنین اطلاع رسانی های لازم به نحو مقتضی از طریق شوراها انجام و علامت گذاری چاه های ناشناس نیز اقدام شود تا مالکین نسبت به جمع آوری منصوبات چاه آگاهی لازم را کسب کنند.

انتهای خبر /