مدیر بحران وپدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی و بازآموزی اطفاء حریق ویژه مدیران بوستان های محل اسکان گردشگران‌ نوروزی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در محل مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مظفر آرمیده ضمن تشکر و خدا قوت به همکاران پرتلاش شهرداری گفت: با توجه به فرا رسیدن نوروز و حضور گردشگران نوروزی در شهر بندرعباس، دوره آموزشی اطفاء حریق بصورت عملی توسط کارشناس آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ویژه مدیران بوستان های محل اسکان گردشگران به منظور آشنایی با حوادث و حریق های احتمالی ، نحوه استفاده از انواع خاموش کننده ها برگزار شد.

آرمیده هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح آگاهی و مهارت های عمومی، آگاهی در مواجه با حوادث ، مفاهیم ایمنی و آتش نشانی،  چگونگی استفاده از کپسول های اطفاء حریق و کمک در حین وقوع حوادث احتمالی می باشد.

وی با اشاره به مهم و ضروری دانستن این دوره ها بیان کرد: حوادث همیشه در کمین هستند. بنابراین دانستن چگونگی برخورد با حوادث در مواقع اضطراری از نیازهای اصلی جهت مدیریت بحران است .

در پایان نیز افراد بصورت عملی و آزمایشی به استفاده از کپسول های اطفاء حریق پرداختند.

انتهای پیام