با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز ۱۴۰۱ و فراهم شدن زیرساخت های لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی، نشست توجیهی و آموزش پرسنل شناورهای تفریحی به میزبانی اسکله گردشگری کندالو در محل سالن این اسکله برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،در این جلسه توجیهی که با همکاری تعاونی های گردشگری کندالو، دیرستان و هنگام برگزار شد، محمد کافی به نمایندگی از اداره بنادر و دریانوردی قشم، اقدام به توضیحات لازم نسبت به رعایت موارد ایمنی در مورد شناور، مسافر و همچنین توجه به هشدارهای لازم در زمان نامساعد بودن شرایط جوی و هماهنگی بیشتر با مسئولان و الزامات بهداشتی و مراقبتی  جهت مسافران و گردشگران نوروزی نمود.

وی از تمامی شرکت کنندگان در این نشست خواست نسبت به این موارد، بیش از پیش توجه نموده تا از اتفاقات ناخواسته و حوادث احتمالی ، جلوگیری شود.

در ادامه این جلسه فرمانده پایگاه دریابانی مستقر در اسکله شیب دراز هم ضمن ایراد مواردی همچون رعایت مسایل امنیتی و همچنین توجه به مواردی که نشان دهنده تداوم آرامش و سلامت کاری در این حوزه باشد از همه شرکت کنندگان خواست در راستای ایمن بودن سفرهای نوروزی، با نیروهای دریابانی همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان این نشست، پرسنل شناورهای تفریحی درخواست ها و پیشنهادات خود در راستای بهبود شرایط وضعیت اسکله های گردشگری را بیان و قرار شد نسبت به عملیاتی شدن درخواست ها، پیگیری های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام