مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ،بدنبال برگزاری المپیاد ورزشی خانه های روستایی هستیم

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، محمودرضا امیاری در نشست تخصصی کمیته بومی محلی و روستایی کارگروه تخصصی بانوان  اظهار داشت:المپیاد  خانه های ورزش روستایی که دستورالعمل اجرایی آن آماده شده است در سال ۱۴۰۰ درسراسر استان اجرایی می شود.

وی ادامه داد :افزایش خانه های ورزش روستایی نیز از دیگر برنامه های در دستور کاراست که اجرایی خواهدشد.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان ورزشکار روستایی در تمام رده های سنی استفاده کنیم و بتوانیم جشنواره‌ای که عمومیت داشته باشد را نیز اجرا کنیم و هر کدام از ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان  این جشنواره را اجرا کنند.

امیاری بیان داشت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در این ۴۲ سال اتفاقات خیلی خوبی در بخش زیرساختهای ورزشی استان هرمزگان رقم خورده است وبااجرای جشنواره های بومی محلی نیز می توان و در رشته‌های مختلف استعداد یابی داشته باشیم و نگاه ما بایدنیز باید به سمت استعدادیابی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در مدت سه سال گذشته ۲۴۱ خانه ورزش روستایی در استان ایجادشده است ؛ هدف از برگزاری المپیاد را شناسایی استعداد های برتر برای شرکت در المپیاد کشوری خانه های ورزش روستایی دانست.