مراسم جشن مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان ، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان ، معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان و جمعی از کارکنان شیلات هرمزگان در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان ضمن تبریک عید سعید مبعث ، این روز بزرگ را سرچشمه تحول عظیم در دنیا دانست و گفت: در این روز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) به رسالت مبعوث و دین اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین دین معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی خاندل با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) در زمانی به رسالت مبعوث شدند که جامعه عرب در اوج جهالت و نادانی خود به سر می‌برد، اظهار کرد: «اینکه نبی مکرم اسلام (ص) چگونه در چنین جامعه‌ای توانست دین خود را پایه‌ریزی کند مساله و دغدغه ذهنی بسیاری از دانشمندان جهان بود که در قرآن کریم به این سوال پاسخ داده شده و خداوند در قرآن خطاب به پیامبر اسلام (ص) فرموده است: ((ای رسول، ما به تو بهترین اخلاق را عطا کردیم و تو با بزرگ‌ترین و بهترین اخلاق خود دین اسلام را نشر ده))

وی با بیان اینکه ارزش انسان به دانش، علم، تقوا و ایمان است، گفت: اگر کسی این ویژگی ها را داشته باشد، نسبت به دیگران برتری دارد و خداوند پیامبر مکرم اسلام (ص) را به عنوان اسوه و الگو معرفی کرده است.

گفتنی است ، حجت الاسلام والمسلمین میرزاده امام جمعه موقت استان در این مراسم به عنوان سخنران حضور داشتند و در پایان از خادمین عرصه فریضه الهی نماز تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم از راضیه نظری و خرم ذاکری، جواد بلارک، عبدالعلی محبی،حمید ماندگاری، محمد رضا سربهار و بختیار هاشمی پور از کارکنان این اداره کل به عنوان خادمین و فعالین عرصه اقامه نماز تقدیر شد.

انتهای خبر