جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جاسک با حضور فرماندار جاسک ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فاضل رستمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان با بیان نقش و جایگاه کتابخوانی و گسترش آن در بین جامعه، به ویژه دانش آموزان و انس با کتاب و کتابخوانی از اقدامات خوب اداره کتابخانه ها در سال گذشته تقدیر کرد.

علی مهرانی فرماندار جاسک و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با اشاره به جایگاه کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی گفت : در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه شهرستان لازم است از تمامی ظرفیت های موجود در این زمینه بهره برد و باید نهادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان تمام تلاش خود را بکار گیرند چون اهمیت دادن به مطالعه مهمترین راه توسعه فرهنگی است.

گفتنی است ، در پایان از معلمان و مربیان آموزشگاه هایی که در طول سال تحصیلی جهت ترغیب و تشویق دانش آموزان با کتابخانه عمومی شهید باهنر همکاری داشته اند با اهدای لوح تقدیر از سوی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره کتابخانه ها تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر /