جلسه هم اندیشی برنامه های دهه کرامت با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین و سایر اعضاء در سالن رودکی اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اسمعیل جهانگیری ضمن قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان بیان داشت : از آنجائیکه تنها مزار یک معصوم در ایران اسلامی مزار حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است، پس وظیفه ما را در قبال اجرای برنامه هایی با موضوع این امام همام را سنگین تر می کند.

جهانگیری گفت : ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که علاوه بر برنامه هایی که به شکل رقابتی برگزار می شود و هدفش استعدادیابی است برنامه هایی را با تولید محتوایی که بیشترین تاثیر در جامعه دارد را به شکل واگذاری به مردم را تعریف کنیم.

وی در ادامه افزود: باید برنامه هایی که در قالب هنری که در خدمت اخلاق قرار می گیرد دنبال کرد. زیرا اخلاق چکیده ایدئولوژی است که در کنار احکام و اعتقادات می باشد و هنر می تواند در کرامت بخشی برای انسان ها ایفای نقش نماید.

جهانگیری بیان کرد: برنامه های دهه کرامت باید متناسب با این فضا باشد و موضوعاتی همچون عفاف و حجاب و روز دختر به شکل ویژه، بدان پرداخته شود.

گفتنی است ، دهه کرامت امسال از ۳۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه ادامه دارد.

انتهای خبر /