رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری دومین نشست تخصصی حفظ حقوق بیت المال در خصوص املاک و مستقلات دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، غلامعلی جاودان گفت : به منظور حفظ حریم و تسریع در روند مستند سازی املاک و مستقلات دانشگاه جلسه ای تخصصی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه در سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

جاودان اظهار کرد : با توجه به مشکلات مطرحه در خصوص املاک و مستقلات دانشگاه در استان و پیشگیری از تجاوز به حریم قانونی و حفظ حریم بیت المال با حضور مهندس سید عبدالرسول حسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان و نوری زاده مدیر کل بیناد مسکن جهت ارائه راهکار حل موانع در دستور کار ویژه و تسریع در مستند سازی عنوان شد.

وی افزود : بیشترین موانع مستند سازی موجود بررسی املاک دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان میناب است که جهت بررسی ویژه اکیپ تخصصی به محل اعزام و مورد بررسی میدانی قرار گیرد.

این نشست توسط مهرزاد جوادی مدیر  امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعیین و عنوان شد ظرف مدت ۲ ماه نسبت به تکلیف  مستند سازی و موانع املاک و مستقلات  پیگیریهای لازم صورت پذیرد.

در این جلسه  معاون توسعه و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، رئیس منابع طیبعی استان ،  نماینده مسکن و شهرسازی ، نماینده شهرداری بندرعباس مدیران شبکه های بهداشت و درمان و نمایندگان حقوقی شبکه ها ، مالی و بودجه دانشگاه  حضور داشتند .

پایان خبر /